Fandom

Czerwony Orzeł Wiki

Saturno García

Przekierowano z Saturno Garcia

28stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Saturno Garcia
Satur.png
Satur
Informacje
Aktor Javier Gutiérrez
Płeć Mężczyzna
Wiek 36
Zawód Sługa
Rodzina Gabi (syn)
Status Żyje

Saturno Garcia – sługa Gonzalo de Montalvo. Działa jako jego giermek, gdy przybiera postać Czerwonego Orła. Jest grany przez Javiera Gutierreza. Ma syna Gabiego. Często wpada w kłopoty. Potrafi też świetnie kłamać, dzięki czemu często potrafi się wyłgać z różnych sytuacji.

Historia Edytuj

Satura po raz pierwszy można zobaczyć jako sprytnego włóczęgę kradnącego jedzenie aby przeżyć. W jednej ze swoich potyczek zostaje aresztowany i skazany na śmierć przez powieszenie. Tymczasem, Czerwony Orzeł potrzebuje pewnych informacji, których szuka w lochu, gdzie został zamknięty Satur. W trakcie walki, Gonzalo spada maska i Satur poznaje jego twarz. Gonzalo chce go zabić, ale Satur przysięga lojalność jako sługa dzięki czemu Czerwony Orzeł zostawił go przy życiu.

Od tego momentu, Satur mieszka w domu Gonzalo i jest jedynym, który zna tajemnica jego podwójnego życia.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Relacje Satura i Gonzalo są ostoją serii i zyskują na znaczeniu gdy seria rozwija. Początkowo Gonzalo akceptował Satura jako sługę nie zwracając zbytnio na niego uwagi i patrząc na niego z pogardą. Ale ta postawa nie trwała długo, ponieważ Satur zdobył zaufanie Gonzalo i vice versa. Na początku drugiego sezonu byli sobie o wiele bliżsi niż zazwyczaj jest między panem i sługą. W trzecim sezonie łączy ich silna przyjaźń, pomimo faktu, że oficjalnie Gonzalo jest jego panem.

Satur darzy ogromną sympatią szwagierkę i syna Gonzalo – zwłaszcza Alonso, którego traktuje jak syna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki